Close
Exit

LOGOTYP

kreacja

Po akceptacji oferty i zebraniu informacji nt. potrzeb Klienta projektujemy i przesyłamy 3 propozycje. Spośród nich Klient wybiera jedną, którą ewentualnie dopracowujemy. Kolejne propozycje oraz trudniejsze w realizacji poprawki są dodatkowo wyceniane. Wybrane i gotowe logo przekazujemy w kilku wersjach (cdr, ai, jpg).

Na życzenie Klienta do logotypu dołączamy podstawową specyfikację kolorów (CMYK, RGB, PANTONR, folia ORACAL)

W KSIĘDZE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ zawarte są najważniejsze reguły Systemu Identyfikacji Wizualnej (ang. Corporate Identity). Dokładny opis zastosowania logo oraz innych wybranych przez Państwa elementów identyfikacji wizualnej pozwoli uniknąć błędów podczas reprodukcji logotypu oraz wykonywania kolejnych projektów graficznych.

Zalecenia zawartych w KSIĘDZE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ pozwoli zachować spójny i jednorodny wizerunek Państwa firmy.

KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ przekazana zostanie Klientowi w formie elektronicznej w następujących formatach:
.cdr (CorelDRAW 9.0)
.pdf (Adobe Acrobat)
.jpg

Książka może także występować w formie drukowanej. Zostanie wtedy wykonana za pomocą druku cyfrowego na kartach A4, wydrukowanych jednostronnie na papierze matowym. Karty spięte za pomocą spirali lub w formie książki.

Cena KSIĘGI IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ zależy od jej treści.
Obok prezentujemy przykładowe realizacje w różnych progach cenowych.

PRZYKŁADOWY SPIS TREŚCI KSIĘGI IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ:
(treść można oczywiście dowolnie modyfikować i Księga może się skłądać z tylko z wybranych przez Klienta elementów)

1. KSIĘGA ZNAKU

a. Znak
– Konstrukcja symbolu
– Budowa i proporcje znaku
– Znak na siatce modułowej
b. Kolorystyka – wersja podstawowa
– Wersja kolorowa
– Wersja czarno-biała
c. Kolorystyka – występowanie na różnych tłach
– Dla wersji kolorowej
– Dla wersji czarno-białej
d. Pole podstawowe znaku
e. Pole ochronne znaku
f. Skalowanie
g. Wielkość minimalna
h. Typografia
i. Ochrona znaku (niedopuszczalne działania)

2. LAYOUT – stworzenie elementów graficznych powtarzanych w całości lub części na wszystkich materiałach

3. PROJEKTY OZNAKOWANIA

a. Akcydensy:
– wizytówka imienna
– wizytówka ogólna
– pieczątka zwykła i imienna
– papier firmowy A4 (pierwsza i kolejne strony)
– koperty (różne rozmiary: DL, C4, C5)
– wzór zaproszenia ogólnego
– identyfikator
– dyplom i certyfikat
– oznakowanie nośników informacji: CD, DVD oraz opakowań na płyty
– kartki świąteczne

b. Oznakowania zewnętrzne i wewnętrzne:
– tablica informacyjna
– oznakowanie drzwi biurowych
– baner reklamowy
– oznakowanie pojazdów

c. Nośniki promocyjne:
– notesy, bloczki do notatek
– folder A4
– ulotka A5 i DL
– plakat
– teczka papierowa
– segregator
– torby papierowe i reklamówki
– standy i roll-upy
– ścianka wystawiennicza
– flagi
– smycze reklamowe
– zapalniczki
– opakowania na słodycze
– długopisy

d. Oznakowanie odzieży firmowej:
– ubrania robocze
– koszulki (polo i t-shirt)
– kamizelki ostrzegawcze
– czapeczki

e. Materiały elektroniczne:
– prezentacja PowerPoint
– tło/papateria e-mail

Go top